2020年5月6日 星期三

戀家

看了個關於貓的節目, 原來窩在家裡、不愛出門的不獨是 Rouquin 而已。  節目中的喵星人平時只會在附近走走, 與 Rouquin 何其相似。

專家解釋, 貓兒不愛出門, 因為家中所有的東西, 已經滿足他的需要, 因此不用再出外張羅。 不知道這說法是真是假呢?


同時專家更說貓兒的長期記憶長達三年, 對拯救他們的人, 會有特別的聯繫。 想當年我讓 Rouquin 在寒冬中進來我家, 又為他準備餐點。  這可以解釋為什麼他比較黏我嗎?

18 則留言:

  1. 萬物皆有靈性
    我屋企有齊存貨都係好幾日唔出去架

    回覆刪除
  2. 香港啲貓多數都宅在家。

    回覆刪除
  3. 愛家咪仲好,出去點都有危險

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果細細個出慣去, 都識野架, 反而成日困住唔出去, 一出去就危險

      刪除
  4. 原來唔鍾意外出係因為滿足。我覺得貓係好有記性架,只係不善於服從之嘛,不過佢地開心就好,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 成日話佢地好有性格, 有自己一套丫

      刪除
  5. 宜家...在家休息下都幾好

    回覆刪除
  6. 都係,家中甚麼都有,唔需要出去啦。<3

    回覆刪除
  7. 同人一樣啦。 有D人好鍾意出行,有人好宅。

    回覆刪除