2020年5月13日 星期三

解禁

居家隔離令自星期一起解除, 我們無需一紙傍身才可以出門, 卻仍然不能夠到離家超過一百公里的地方。

我起初非常注意有關疫情的新聞報導, 近來開始感到疲勞。 現時新聞報導播放時間較以往的長, 大多是關於民眾如何抗疫, 盡顯正能量。 這星期的新聞自然集中於禁令解除後的情況。

昨天看新聞, 見到前天巴黎聖馬丁運河的情況, 我不禁憂慮居家隔離令會不會重來。 難怪內政部長也要出聲。 法新社影片連結: https://youtu.be/xXnvkBMGg-g


 

21 則留言:

  1. 感覺以為可以鬆口氣之時又再緊張過,唉,都唔知呢啲日子何時了,不過,向好方面諗就係大家都煮多咗,又食得健康咗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 壞處係, 人人煮, 超市之前無諗過咁, 跟之前個 pattern 入貨, 結果就係缺貨

      刪除
  2. 一下子太鬆懈,隨時又來個感染數字反彈啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我已經預左
      根本日日都仲有人死, 不過無可能長期隔離, 所以之前總理都話要學識同病毒共處

      刪除
  3. 香港又有新本地個案,又緊張番。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得病毒唔會消失, 要做足個人衛生

      刪除
  4. 由頭至今我冇睇新聞,淨係自己做好防疫措施

    回覆刪除
    回覆
    1. 開始時我成日睇, 而家真係少睇左

      刪除
  5. 我噚日去window shopping,條街多人到冇可能有社交距離。

    回覆刪除
  6. 英國更得人驚,今天有很多戒嚴令條件放寬,店舖,商場,學校,都已經準備全面開門。

    回覆刪除
    回覆
    1. I mean 確診和死亡人數 (3位數)都仍然很高。

      刪除
    2. 呢度死亡人數都超過2萬7千人, 日日都仲有, 所以之前總理話要學識同病毒共處

      刪除
  7. 本來香港連續23日無新症
    我們已改用日本防花粉較薄的口罩
    因為日日30度太焗不能呼吸
    但依家又有一單家庭感染
    我們又改回用厚罩
    疫戰唔知幾時完
    攞命!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得唔會一下子就消失, 仲有排

      刪除
  8. 希望疫情快過去,大家回復正常生活

    回覆刪除
  9. 只好自己做好啲防疫工夫啦。

    回覆刪除
  10. 香港都係咁,case一減少,條街就迫滿人。(而郊外地方就case多果陣都迫滿人) 好多人(包括我)都忍唔住困咁耐。

    回覆刪除
    回覆
    1. 太耐無出過去, 一下子可以出去行下, 人人都想出街, 我都等到星期四先出去買野

      刪除