2021年6月12日 星期六

生炒牛肉飯

生炒牛肉飯稱得上是經典港式炒飯, 茶記招牌菜吧。 我多年前曾經試做過, 效果不似預期, 便放棄了。 有次見到這個影片, 又燃起我要試做的興趣。

當中的重點是利用飯的熱力, 將牛肉煮熟。 試了幾次, 這次算是我最滿意的一次啦。 

不過我不是個聽話的學生,  不會百分百依着做,  最後還是按照自己的喜好來調味。 專員不喜歡加入生菜絲, 所以我以青豆來代替。  因為快靚正, 它最近經常在我家出現。


23 則留言:

  1. 有獨立思考唔好照板煮碗,食嘢味道根本就係好個人

    回覆刪除
  2. 如果係細個時,我一定會「唔小心」挑咗啲青豆出黎,依家脷胎厚到食咗都唔覺,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我細個時好鐘意食荷葉飯, 總覺得同阿媽炒飯有D唔同, 後來先知係因為青豆

      刪除
  3. 生炒牛肉飯,真係好耐無食過。

    回覆刪除
  4. 我對牛肉麻麻,所以多數買楊州炒飯

    回覆刪除
    回覆
    1. 揚州炒飯對我黎講, D材料複雜左呢~~

      刪除
  5. 我識嘅西人都唔鍾意煮過嘅生菜。

    回覆刪除
  6. 伙記,唔該
    我唔食青豆+牛肉
    轉西芹+雞肉
    🙏

    回覆刪除
  7. 有自己方式先喺自煮麻。
    生炒生肉飯,真喺以前香港飯店、酒樓經典,依家以很少有地方做喇。

    回覆刪除
  8. 我侄仔外食時,
    只食這個生炒牛肉飯...
    哈哈!
    不過,
    如你說現在不是間間食肆有得食!😓

    回覆刪除
    回覆
    1. 講開又好似真係少見左
      自己整都唔係好難, 你可以試下 ^^

      刪除