2022年8月4日 星期四

乾旱

兩星期前,又熱又悶的天氣才稍為緩和,這個星期又迎來新一波熱浪。 

除了天氣熱到像燒起來外,降雨量亦嚴重不足,上個月更是自1959年以來最乾早的7月。 每個省份或多或少都受到影響,因此各省份會因應情況,有不同的用水限制。


我們居住的這個省份便有以下幾項規定:

  • 禁止在上午10點至下午6點之間澆灌花園,花壇和植物
  • 除非衛生規定,禁止清潔外牆和露台
  • 禁止給草坪澆水,種植不足一年的除外,同時亦必須在上午10點至下午6點之間進行
  • 只可以在裝有高壓和水迴圈裝置的洗車站洗車

我恐怕食品價格會只會繼續上漲, 唉~


19 則留言:

  1. 我呢邊有啲大型超市,仲衰格到專登加多啲😓

    弱弱一問,第三點係咪應該10am前及6pm後進行呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我記低之前有睇過一次, 應該無寫錯
      所以就問下某人, 佢解釋係:
      較年長嘅植物夜晚至淋水, D植物有成晚可以吸水
      但係得一年貨仔嘅草, 根短, 比較weak, 太陽猛, 無水, 會曬C, 乾哂
      所以有咁嘅安排

      刪除
    2. 明白,謝謝你和某人!

      刪除
  2. 我呢邊除咗話啲湖水位下降之外就冇乜影響咁。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度乾到無朋友, 之前山林大火用左好多水

      刪除
  3. 全球暖化,真係衍生好多問題

    回覆刪除
  4. 我見這裏有些草地也枯黃了,不過就不再覺得熱。

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到有個圖, 綠色地帶越來越少, 唉

      刪除
  5. 香港今日黃雨
    之前日日35°C暴曬乾到裂

    回覆刪除
  6. 香港都熱了好耐,
    這一兩天才下起雨來...

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 呢度無第三度熱浪, 唔知會唔會仲有

      刪除
  8. 你經過咁多年磨練,而家耐熱能力係咪好勁

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實夏天無熱浪, 熱時, 關哂D隔窗板, daytime 我都OK架
      夜晚又去返十零度, 自然無問題

      刪除