2022年8月29日 星期一

Soupe de légumes aux vermicelles 蔬菜湯

街坊的釀番茄給我「分折上市」,餡料用來做了煎包,那麼另一半的番茄去向又如何呢?

我用它來做了最簡單不過的蔬菜湯。 除了番茄外,還有洋蔥、椰菜、紅蘿蔔和少許煙伕。 為了增加飽肚感,最後我加入了 vermicelles。

Vermicelles 是意大利麵食,非常幼細。 當年還是專員媽介紹,我才認識呢。 她每次煮湯的時候,總會將它加進去。

這道湯也只限我一人獨享,因為某人是不喜歡喝湯的。 😉

 

14 則留言:

  1. 又會。。。不喜歡喝湯。。。
    你應該整些靚湯...吸引他!才是嘛!
    哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢D無得逼架, 正如D濃味芝士都一樣唔啱我

      刪除
  2. 奧地利人煲湯都鍾意落呢啲麵條㗎。

    回覆刪除
  3. 呢度人生病時,就興飲chicken noodle soup。

    上篇我都諗,妳無奶油會浪費咗個🍅殼架😜

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我一直有個迷思
      我地傷風感冒, 老人家就會話唔好食雞, 但係洋人要飲呢D chicken noodle soup, 典解呢, 典解呢

      刪除
  4. 回覆
    1. 比煮湯米更慳水慳力, 個湯差唔多煮好, 倒入去再煮一陣, 食得

      刪除