2023年1月3日 星期二

落榜

老家一電台的頒獎典禮已經落幕,我只看了一些得獎片段。 老實說,有些得獎者的表現仍有改進空間, 如果他們不想辜負歌手這個身份, 真是要好好練好唱功。 

說回正題,滾石雜誌最近公佈了「史上兩百位最佳歌手」, Céline Dion 竟然榜上無名。她的一眾歌迷非常不滿,甚至有人形容將她在名單中剔除有如「罪行」。  

先利申: 我不是她的歌迷。 但是無可否認她的歌藝出眾,出道四十年,賣出超過 1.25 億張唱片,更贏得無數獎項,當中包括五項格林美獎。  她的歌唱方式或許不是雜誌評審那杯茶, 但要說她二百大不入, 我就是大惑不解了。  

不過當我見到 Michael Jackson 也名列八十六位,就知道對此名單不用太認真了。

18 則留言:

  1. 我以前好鍾意聽佢㗎。

    回覆刪除
  2. 這個世界根本沒有遊戲規則可言
    龍門可以隨時搬來搬去
    一沉百踩 跟紅頂白

    回覆刪除
    回覆
    1. 跟紅頂白又何止係娛樂圈事呢
      就算辦公室政治也是如此

      刪除
  3. 我雖是鏡粉,但都覺得姜濤退晒步。佢真係要練下唱歌!

    回覆刪除
    回覆
    1. 不過我看好多網上留言, 好多人都接受不了對偶像的批評

      刪除
    2. 我唔只單單覺得佢今次表演失準,而係睇埋佢平時嘅表演,佢要練好啲先可以服眾。我都想佢得到廣泛嘅認同,而唔係只係粉絲追捧。(佢有啲粉絲嘅言論太嚇人了......)

      刪除
    3. 不少網上留言都是一面倒, 只要持不同意見, 即出事

      刪除
  4. 呢班偶像派太多副業,冇時間練歌。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我總覺得最少要有基本功, 最怕是曇花一現

      刪除
  5. 排名都視乎用什麽原則,
    所以都不用太認真...

    回覆刪除
    回覆
    1. MJ 都是86位, 就知道不用那麼認真

      刪除
  6. 叱吒903向來都係香港樂壇嘅國民教育,只係一場哇眾取寵嘅娛樂show,佢嗰十首所謂“專業推介”只係計播放率,實在唔需要太認真對待。

    Céline根本唔需要呢啲虛名,佢嘅成就全世界有目共睹。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實所有頒獎典禮都有前設,只是903標榜公平公正, 至於是否如此,就要自行判斷
      903賽果一向都是要出人意表+爆喊

      刪除
  7. 今時唔同往日,尤其對呢d更加唔需要認真

    回覆刪除