2023年2月16日 星期四

紙盒藏貓

我們前陣子比較過各電訊服務收費後,決定跳槽。 手續辦好,再預約安裝日期。

師傅到,少爺觀察了一陣子,決定離開現場。 反而阿花小姐臨危不亂,更第一時間霸佔師傅帶過來的紙箱。

之後她更呼呼大睡,即使周圍有「雜音」,仍然可以安然入睡,一副懶得理你們的態度,亦可以證明她的閱歷甚廣,凡事從容應對。

不曉得她從什麼時候開始,她寧願睡紙盒、地板、摺梯,也不願意躺在我們準備好的高床暖枕。 我實是不明白呢。

14 則留言:

  1. 不嬲紙箱至係貓星人既至愛

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係我呢度得佢係一條心, 而家唔鐘意床,淨係鐘意紙箱

      刪除
  2. 或者咁樣可以令阿花時刻保持警覺性😹

    回覆刪除
    回覆
    1. 試下開下雪櫃,就知佢有時唔係真 ZZZ

      刪除
  3. 所有貓都鍾意紙箱你唔係唔知吓

    回覆刪除
    回覆
    1. 但係我呢度得佢係一條心, 而家唔鐘意床,淨係鐘意紙箱

      刪除
  4. 回覆
    1. 有時見佢合埋個咀, 咀細細咁, 我就諗起食酸梅乾變超人

      刪除
  5. 回覆
    1. 我呢度得佢係一條心, 佢而家唔鐘意床,淨係鐘意紙箱

      刪除
  6. 哈哈,瞓紙盒最啱佢心水囉! (^▽^)

    回覆刪除
  7. 根據薛定諤的貓理論,如關上紙盒,裡面的貓是醒或是睡?貓理應處於睡貓和醒貓的疊加狀態,必須在打紙盒後才知道結果 (如果醒,可能立即跳出來討魚吃)。

    回覆刪除