2023年9月30日 星期六

中秋節晚餐

前兩年,我對中秋節都是採取「側側膊、唔多覺」的態度,不會特意慶祝。 

今年年初,我本來打算做奶黃月餅,結果亦是不了了之。

幸而還做了較平時「豐富」的晚餐,溏心蛋和生煎包是專員的主意。  主菜則是蜜汁豬扒和炒雜菜。

說真的,生煎包的造型蠻醜呢,好在仍是不錯吃。 

專員說他像在中國餐館用餐,他如是說實是有點誇張。 

我隨即問他,我可以用這幾道菜來參加  《Un dîner presque parfait》 嗎? 

他回答說:「不可以啦,因為沒有準備甜品,資格取消。」


12 則留言:

  1. 好豐富啊!只欠一碗湯圓.

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前整過甜包, 唔想再整甜點呀 (阿毛)

      刪除
  2. 回覆
    1. 之前整左甜包, 所以唔想再整呀 (阿毛)

      刪除
  3. 整個糖不甩多椰絲,專員俾足💯分!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好俾佢知有呢樣野, 哈哈 (阿毛)

      刪除
  4. 你和他細水長流
    就是生活甜品

    回覆刪除
    回覆
    1. 生活除左甜, 都一定有酸苦辣 (阿毛)

      刪除
  5. 我都冇特別煮。只係買咗月餅。

    回覆刪除