2023年12月28日 星期四

聖誕棵蓆 @ 2023

本年度的聖誕棵蓆順利完成,在此特別鳴謝專員主動幫忙。

近來比較懶散,所以今年沒有做 Stollen 啦,轉戰比較簡單的聖誕水果蛋糕。

F太太先前說起我做過的朱古力莎樂美蠻好吃,因此我決定投其所好。

 

除此之外,我們還順便準備了椰絲曲奇和花生醬曲奇,以及朱古力堅果條。

不算是名貴禮物,只是小小心意,來答謝友人、街坊對我們平日照顧有加。

 

 

10 則留言:

  1. 如有急事
    好鄰居就是救命草

    回覆刪除
    回覆
    1. 你講得全對, 尤其係我地呢啲小社區, 更加需要互相幫助 (阿毛)

      刪除
  2. 回覆
    1. 都唔算太多, 樣樣整D咁啦 (阿毛)

      刪除
  3. 好用心的食物,
    大家一定吃得很開心!👍

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望佢地會鐘意啦 (阿毛)

      刪除
  4. 全部食物都整得好靚!
    你們的鄰里關係很好,我連鄰居也不認得 呢(因為太少碰到)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地呢D小社區, 基本都成日見到, 點都會打下招呼講兩句, 加上佢地真係好鐘意吹水, 哈哈 (阿毛)

      刪除
  5. 回覆
    1. 真係? 唔好氹我呀, 王子 (阿毛)

      刪除