2014年3月15日 星期六

Canard aux haricots blancs 鴨件炖白腰豆

我很愛吃豆類, 平時會用紅腰豆煮湯, 又或是做三文治。 我們這次用了 Haricot blanc 白腰豆跟鴨塊一起來做菜。

我們先在前一天晚上把白腰豆浸水, 還在水中放了點百里香。 我們想用白腰豆來炆鴨塊, 所以就沒有用罐頭貨, 是怕它會給煨爛啦。   



做法容易, 先把洋蔥蒜頭爆香, 再放入鴨塊煎得金黃。 我們也試用了graisse d'oie  鵝油來煎。之後原鍋放入已浸好的白腰豆, 再加入水跟啤酒, 香草如百里香跟月桂, 小火煮至表面帶點粉狀, 就可以放回已煎好的鴨塊, 直至白腰豆腍軟就行。

Friday night, 放縱一下, 甜品有 Fondant au chocolat。我還跟鄰居分享這甜點。

16 則留言:

  1. hehe....我嘅目光放咗响第二度-你個煲隻色好令呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢個唔係LC黎架, 不過都好用架 ^^

      刪除
    2. LC我麻麻咋....
      你呢隻應該係aluminium cast,我都有一隻,又平又好用,隻色就冇咁令呀!

      刪除
    3. 我個係 iron-cast 黎架
      香港興既應該係LC, 又或者 Staub, 呢D一個可以用好耐, 不過個人認為唔需要買十個八個睇門口 =D

      刪除
    4. 原來係 iron-cast!睇唔出tim!
      我見法國有好多唔同嘅iron-cast煲賣,好多選擇呀!

      刪除
  2. 豆類營養豐富,是很健康的高纖維食物。

    回覆刪除