2014年7月9日 星期三

我的法國駕照到手啦 ~~

等了半年, 我終於拿到了這裡的正式駕駛執照。 在這邊生活, 駕駛執照是不可缺少吧。 當然如生活在大城市如巴黎, 有地鐵火車穿梭往來, 便另當別論。

在法國上駕駛課絕不便宜。 駕駛學校的二十小時基礎課就平均要1200至1400歐元。 補鐘每小時要付35至50歐元不等。 同時40%考生都不會在第一次考試就能過關。 看來還是在香港學習駕駛, 來得划算。

我的香港駕照是可以直接換成法國駕照。 新移民如我必須要在取得首次的 titre de séjour 一年內就要申請更換。 我還在香港時, 已將駕照翻譯成法文, 也拿到領使館那兒加蓋章。 我在今年一月申請更換駕照, 職員已跟我們說, 大概要花上六個月來核實資料等, 她原來真的沒說謊。 另外, 二月初左右, 我就收到了 attestation de dépôt permis de conduire。  那就是可以憑此暫時在法國駕駛。 今個月初, 收到了通知, 可以去領取正式駕照。



在這裡, 我還有個小小分享。  我剛來時, 還有個國際駕駛許可證, 然而在拿到了 titre de séjour 後, 這許可證就失效。 在申請時, 職員會即時收起原本的駕照。 而且各村鄉村各村例。 話說 J先生有天經過某 sous-préfecture, 就順道問一下如何申請換領, 再跟著得到的資料來個「照單執藥」。 不過我們所屬的 sous-préfecture 的要求卻又有所不同, 最後就多花了時間。 所以如要去更換的話, 還是乖乖到自己所屬的 sous-préfecture/préfecture 問個清楚比較好啦。

22 則留言:

  1. 我諗你住嘅地方,冇車真係會好唔掂呀

    回覆刪除
  2. 現在的油價貴,自己駕車的開支隨時貴過乘坐公共交通!
    不過若住在郊區,又真的不能不駕車呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度巴士都唔常見, 有人會踩單車去火車站再轉車, 不過一般返工去超市, 都要揸車, 無得揀

      刪除
  3. 我冇牌. 如果我住鄉村,一定好似跛咗咁,唔可以出門口....

    回覆刪除
  4. 在鄉村住,在鄉村内駕車,可能會舒服啲,人車唔多,道路簡單啲。
    城市會人多車多,道路又複雜,泊街位常滿,停車場又貴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係鄉村揸車, 難度在於小路多而窄, 要小心睇, 最怕有對頭車

      刪除
  5. 係法蘭西做乜都要搞好耐,不適合急性子居住,有同事話我知開個銀行戶口等咗半日

    回覆刪除
    回覆
    1. 你朋友已經好好彩, 只攪左半日, 我俾哂證件副本俾銀行, 佢地都可以攪錯兩次, 我總共去左三次, 先至攪掂

      刪除
  6. france is a slow motion nation

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係個心急人, 不過呢度你點心急都無用, 完全可以將你既著急磨光

      刪除
  7. 乜學車咁貴架?
    我個仔去啲中國人開嘅駕駛學校學幾堂二百幾蚊,自已同佢練習吓就去考喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要係一次 pass, 先至係1200至1400歐元, 真係好貴, 同埋唔似美國, 有個有牌嘅係隔離, 就可以練習

      刪除
  8. 我唔識駕車喎!惟有搭巴士囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係巴黎個D大城市仲有地鐵, 放心放心

      刪除
  9. 要六個月核實??效率真係慢到無朋友

    回覆刪除
    回覆
    1. 職員話, 要將啲資料送番出巴黎....blablalbla
      係呢度, 少啲耐性都無C

      刪除
  10. 恭喜晒!

    conduire en toute sécurité !

    回覆刪除