2015年10月21日 星期三

都是肉桂惹的禍

老實說, 不是因為這則新聞, 我也不認識這位人氣美容達人 EnjoyPhoneix。  

這位年僅二十歲的 EnjoyPhoenix 真名為Marie Lopez, 臉書的 like 超過百萬, 遲些還會亮相 TF1 的 Danse avec les stars。  不過她推介的自家製肉桂面膜卻給免費報紙 20 Minutes 形容為危害健康。



她的配方為兩湯匙肉桂配上兩湯匙蜜糖。她認為肉桂有抗氧化、淨化及再生的作用。 有人試過後, 兩邊面頰給灼傷了。 皮膚科醫生說肉桂雖然天然, 但不是凡是天然的都可以用來作面膜, 況且肉桂會引致敏感。

這位小女生也自拍影片, 反駁 20 Minutes。內容大致是: 只是三位女生說臉給灼傷了, 就說得像大屠殺。 現在有嚴重問題如癌症、愛滋病。 事要分輕重, 我想 20 Minutes 如其報導有關會灼傷臉的面膜, 不如報導如何減少戰爭啦。


我再看看她的臉書, 不得了, 忠實粉絲力撐之餘, 還數落傳媒不是。  (粉絲真心護主, 有時只要給一個負評, 就立即給圍剿。)
不過作為人氣達人, 所推介的產品出問題, 也要負些責任吧。如果出了事, 真的一宗也嫌多, 還會賠上自己名聲。

我明白很多網路紅人都不會不吃人間煙火, 有時給產品打打廣告, 也不是什麼十惡不赦之事, 老實至緊要, 不要對我說因為中獎、朋友介紹來作開場白。 同時不要前言不對後語, 今天的我打倒昨天的我。 我最不喜歡反而是藉著自家孩子的天真可愛來推銷, 利用孩子來拍照、拍影片硬銷, 天天來個 Truman show, 那才是要不得。

當然紅人會說: 不喜歡的話就別看啦。 

16 則留言:

  1. 我覺得很多網上有很多不負責任的介紹。 包括傳媒自己都係。

    回覆刪除
    回覆
    1. 鱔稿真是何其多
      還是 Yahoo! blog 年代, 我都中過伏, 某人氣食家推介嘅食肆, 真係唔係佢講個回事囉

      刪除
  2. 天然面膜我以前試過,總覺得效果麻麻,唔多明顯

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只試過用乳酪, 一下子都唔明顯

      刪除
  3. 依家太多呢類識少少扮代表既"專家", 唔明都仲有咁多豬頭跟隨, 都係人雲亦雲.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實護膚品呢樣野, 唔同地方, 唔同年紀, 用唔同野, 你叫我用"極潤", 真係C得
      真係唔好人講你就信啦

      刪除
  4. 20 歳敷過幾多面膜,真是的

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度細細個就化妝, 可能都玩左幾年架

      刪除
  5. 年僅二十歲...使唔使敷咁多面膜呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前有同事後生女, 已經話用 advanced night repair, 年紀大D真係唔知要用咩

      刪除
  6. 其實只要打多一句「面膜成效因人而異,部份人士可能會對成份有過敏反應,必須注意」之類的提醒字句,會好好多!

    回覆刪除
  7. 灼傷咁嚴重,估唔到肉桂咁勁
    蜜糖加綠茶都唔錯架

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係個句, 人人膚質唔一樣, 唔好人講又信

      刪除
  8. 講嘢的,又唔負責任;跟風的,又麻木
    誰是誰非,真係好難講

    回覆刪除
    回覆
    1. 最怕有疑問, 一寫係臉書, 立即俾人圍剿
      粉絲真係會好盲目

      刪除