2015年12月7日 星期一

台中遊@2015 (二)

五點左右, 天就開始黑了, 走著走著, 開始覺得有點不對勁, 所以就折返。 誤打誤撞, 走進了另一民宿《春雨行館》。 一位年輕女看到我們, 就走過來打招呼。 我趁機問路, 怎樣可以找到便利店。 她跟我們說, 入夜山上路不好走,  便順道給我們推介一家餐廳, 便利店就在餐廳對面。 不過要到餐廳, 就要叫車, 每位每程(點對點) NT$50。




這就是我想說的重點。 我住的民宿要有車子定時定點接送, 但時間過了, 要出外除了靠雙腿, 就是要叫車。 入夜後, 在馬路旁走, 始終會有危險。 (有些司機的駕駛態度都甚嚇人)  一般來說, 要叫車, 可以請民宿又或是餐廳幫忙。 我發現來的車子都是來自這公司的。 當然如果是在清境包車, 就沒這問題了。


最後我們也到了那家餐廳:  雞大王土雞城。 食物水準不錯啦, 只是音樂有點吵耳。 專員最喜歡吃的居然是辣椒小魚乾。 可惜之後我們在超市跟雜貨店都找不到呢。 然又給我們見回那位年輕女, 原來民宿跟餐廳都是她家開的。 難怪她會強力推薦啦。 



吃過晚飯, 我們就在附近逛了一會, 接著就回民宿準備明天一早起床看日出。  

18 則留言:

  1. 台灣交通費比香港平好多.

    回覆刪除
    回覆
    1. 相對香港, 唔算貴, 不過唔知如果用當地人收入來計, 會唔會貴啦

      刪除
  2. 我見去清境的人都會包車,可能會方便D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果一大班人去, 我都覺得包車抵好多, 可惜我只有兩個人

      刪除
  3. 你又唔問埋佢辣椒小魚乾賣唔賣嘅?

    回覆刪除
  4. 辣椒小魚乾香港好多超市都買到, 仲有杏仁條/紫菜魚乾都好食.
    住呢d民宿夜左出去好唔方便.

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇左啦, 有人話唔係個D喎, 所以無買

      刪除
  5. 回覆
    1. 要等等, 我要某人俾D相我呢,我個D唔係好得 XD

      刪除
  6. 你唔係行左好遠啫,不過山上車路彎彎曲曲,入黑後都係坐車穩陳d.

    回覆刪除
  7. 雞大王土雞城》》》咁你哋有無食土雞?

    回覆刪除
  8. 台灣有很多共乘的車(長途),像香港的泥鯭車,多些人share 車資也不錯

    回覆刪除
  9. 又唔問下年輕女生啲魚乾在哪裏買?

    回覆刪除