2017年1月17日 星期二

油角

初來這裡的第一個農曆新年,  我嘗試炸油角, 結果失敗收場, 接下來兩年都沒再試。 今年油角癮又發作, 便打電話給老媽討教。 我老媽很拿手蒸蘿蔔糕和炸油角,  但是已經退役多年。 當年我只會吃, 不會做, 現在有點後悔沒跟她學。 

原來她做油角沒指定份量, 搓麵團只憑經驗感覺, 問到她鎖好邊位的技巧, 她居然說:「 好不好看都無所謂, 反正只有你們兩個人吃」我真是估佢唔到。 難道人年紀大了, 就會降低要求?  
 

這次的炸油角比起先前兩次, 算得上是成功, 沒有一隻油角笑口常開。 不過比起我老媽做的, 水準仍有一大段距離, 邊位鎖得不夠細緻, 而且我的油角大小不一,  幸好味道相近, 我已經很滿足啦。

24 則留言:

  1. 遙距速成班看來都幾ok喎^^

    回覆刪除
  2. 都好靚啦!
    過年嘢做過炸茨菇片,笑口棗,薄脆,都係童年回憶之小食

    回覆刪除
    回覆
    1. 腦短路, 諗咁好耐先醒起叫"蛋散"=.=

      刪除
    2. 茨菇片,笑口棗, 我都食過, 反而蛋散好少食, 可能平時已經見得佢地太多 XD

      刪除
  3. 妳媽媽可能情願妳返香港然後親手做俾妳食呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢好多年無整啦, 好多年前都已經係買番來應節架咋

      刪除
  4. 我細個有幫手包同炸油角㗎

    回覆刪除
  5. 都做得好靚,我都好後悔以前冇好好跟老媽學嘢。

    回覆刪除
  6. 我個留言消失了...... 想說的是我回味小時候外婆弄的蛋散和芋蝦,可惜小時候不入廚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇返, 原來去左垃圾留言 ☹️
      我都係一樣, 以前都係話俾心機讀書, 其他野唔駛理

      刪除
    2. 大個咗先發現自己好多技能都唔識。

      刪除
    3. 我都後悔當年無好好學好 needlework

      刪除
  7. 當人有老花後,睇到o既唔係表面係內涵.

    回覆刪除
  8. 頁喺好聽到人話整角仔
    妳好好心機,條邊無漏,做得好靚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 過獎啦~~
      我老媽鎖嘅邊好密好細緻, 我仲差好多

      刪除