2020年5月19日 星期二

街坊很有心, 送給我們來自她家花園的海芋。  我們將花放在客廳, 頓時覺得我家高雅多了。


其實我家的花也開了, 雖然顏色鮮艷, 總覺得少了海芋那一份優雅。  


順道介紹一首關於花的法文歌 《Le Pouvoir des Fleurs》, 可以譯作《花的力量》。 這是 Kids United 的重唱版本。


 

19 則留言:

  1. 我覺得顏色鮮豔的花也不錯,令人感覺開心同醒神啲。

    回覆刪除
  2. 睇見鮮色嘅花即時覺得有夏天feel,呢度仲係得10度到咋,上星期初仲落過一陣間雪。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家未算太熱, 不過我地夜晚已經要開風扇

      刪除
  3. 天氣咁好,又見咁燦爛、色彩又咁靚既花,真係心情大好

    回覆刪除
  4. 咁多花要好悉心打理。
    首歌我未聽過.

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢首歌算係出名架, 一般法國人都識

      刪除
  5. 回覆
    1. 係某人喜好, 俾我打理, 應該好快魂歸天國

      刪除
  6. 好美麗的歌。

    也回送妳一首:

    https://www.youtube.com/watch?v=74FUKxarr4A

    回覆刪除
    回覆
    1. 有花須折直須折 莫待無花空折枝

      刪除
    2. 呢兩日一路聽緊 mad world, 心情好低落

      刪除