2021年3月13日 星期六

La Meilleure Boulangerie de France

新一季 《La Meilleure Boulangerie de France》(法國最佳麵包店) 正在播映, 作為烘焙控的我又怎會錯過。 

節目每星期會集中一個省份, 每天有兩家麵包店作比試, 主持兼評判會選出代表該省份的麵包。 評判會以店鋪、招牌貨、麵包及創意為評分準則。 雖說是麵包店, 不過要是店家只是單單賣麵包, 評判是會扣分的。 他們認為店家要麵包、糕點兩者兼賣。 各省份的勝出者再進行淘汰賽, 從而選出當季的最佳麵包店。

老實說, 我覺得上一季之前的節目比較好看。 因為每天的勝出者會聚在一起比拼, 觀眾更能看到他們的真功夫。 不曉得是不是要減省成本, 這個環節給刪除了。 沒有了這個環節, 節目總給我一點評判說了算的感覺。

同時我覺得參加比賽的麵包店水準不如往年。 有些店家真的不知那裡來的勇氣, 功夫馬馬虎虎也來參賽。 昨天見到麵包師傅兼店主用微波爐來煮 crème pâtissière,  我看得直搖頭, 還說他是麵包店的第三代傳人, 唉。  更有另一家在創意那項試驗時, 只將店內的存貨東拼西湊就是了。 一些富有經驗的師傅有高水準的技巧, 可惜作品依舊停留在上古時代, 不能與時並進。 幸而當中依然有麵包師願意花心思、時間去做麵包、糕點, 難得難得。

儘管如此, 我依然有興趣看, 因為從中可以學到一些烘焙技巧, 不同省份的著名糕點, 而且還有麵包師傅的點子, 我可以乘機偷師, 然而卻會有後遺症。 😁


 



16 則留言:

  1. 偷咗師,咁你會整乜呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 等我賣個關子先, 講呢句, 係咪好大台feel呢?

      刪除
  2. d老師傅幾廿年慣咗手勢,有工具唔識用,撈乜都係用手

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲要唔會知份量, 唔會糖呢就兩茶匙,仲有加啲橙皮添
      佢地話用手先知夠均循

      刪除
  3. 用microwave嗰間,應該執得!😜

    又,小心保重雙手啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 睇到主持睇佢咁整都想反眼
      你仲記得我手殘, 嘻嘻

      刪除
  4. 回覆
    1. 仲有我地無專業人士D設備, 等發酵. 有時真係等到傻

      刪除
  5. 妳應該掌握咗好多技巧,見到啲濫於充數嘅梗係要指正,話時話其實香港包點成本都非常之貴,我見日本整啲蛋糕麵包價錢係香港嘅三分之二,成本可以平咁多。

    回覆刪除