2022年2月19日 星期六

芝士蛋糕 Cheesecake

免烤焗的芝士蛋糕, 我已經做過許多次, 貪其做法簡單啦。 至於要烤的呢, 雖然一直想嘗試, 卻沒有付諸實行。 這天總算是踏出第一步了。

參考了不少人家的食譜, 東西方皆有, 我最後還是自把自為, 加加減減, 亦即是亂亂做。😉

看了不少食譜後, 我不禁有個疑問。 有人會以水浴烘焙方法來做, 有人卻不然, 那還包括地獄廚神呢。 我不想再傷腦筋, 於是採用折衷方法, 在焗爐放了一盤熱水便是了。

芝士蛋糕表面沒有開裂, 算是有交代了吧。 同場加映, 自家製士多啤梨果醬。 


裝身前

裝身後

有人已經要求今年慶生要吃這個啦, 應該是很合他的胃口嗯。  😁


餅底材料︰(20cm 圓形蛋糕一個)消化餅 180g、牛油(溶化) 85g       

材料︰ Mascarpone芝士 500g、 砂糖 170g、crème fraîche 200g、雞蛋 3隻、麵粉30g、雲呢拿香油 1茶匙
 

做法:

  1. 將餅乾壓碎, 加入牛油拌勻, 壓在餅模上, 放入雪櫃備用。
  2. Mascarpone 芝士放軟後加糖拌勻, 再拌入 crème fraîche , 然後加入雞蛋和雲呢拿香拌勻,  最後放進已篩麵粉, 拌勻。
  3. 將餡料倒入餅底上,輕搖餅模拍出空氣。
  4. 預熱焗爐至150°C° 在焗爐最下層放一個盤,注入熱水。以150°C焗50分鐘。 熄火,  蛋糕繼續留在焗爐裏,與焗爐一起放至涼透, 再放入雪櫃冷藏。


15 則留言:

  1. 焗得好靚仔呀,仲加埋自家製果醬,誠誠誠意滿分呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 第一次焗, 無爆面, 我已經好滿意架啦

      刪除
  2. 呢個得専員歡心呢,咁就繼續辛苦妳喇,哈哈
    妳隻手完全好番未﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好好記性, 好有心
      隻手好過之前, 唔好成日掂住隻mouse, OK架

      刪除
  3. 看起來很好吃呢!
    我做菜時也經常看幾個食譜,然後自把自為地加加減減(美其名曰吸收了幾個食譜的精華:P)!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度個D甜品食譜, 我一定唔會跟足, D糖真係嚇C人

      刪除