2024年3月19日 星期二

腰痛

實是不自量力,從超市入貨回來,想把東西從車上搬回家,沒料到其中一袋原來比我想像中重,一心想將整袋拉起來,結果閃到了腰。

腰痛這回事,我絕對不感到陌生。 以往在老家,差不多每年總會遇上,相信是因為長期坐在辦公室,一個不小心便會閃了腰,甚至會動彈不得,走路時會痛得要命。 

相對而言,這次不算嚴重,只是覺得難以將腰挺直,而且感到痠軟。 

唯有嘆一句: 年紀大、機器壞。  



15 則留言:

  1. 後生時曾经腰痛到難行,后来靠游水好返。 近日又再腰痛,穴位按摩師傅幫我按脚,2 part 可能有關連

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有試下拉下筋, 睇下會唔會好D (阿毛)

      刪除
    2. 如果開始痛最好休息下先, 慢慢加運動拉筋

      刪除
  2. 腰痛這回事,我也很熟悉,試過多次要臥床,現在每次要彎腰都提醒自己,要蹲下拿重物。祝你早日康復!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時係一時唔小心, 即刻痛到企唔到起身
      多謝關心 ❤️ (阿毛)

      刪除
  3. 真係好痛頂唔順就快d睇醫生

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家好左D, 無係老家時咁厲害, 當時就連食必利痛都無用 (阿毛)

      刪除
  4. 年紀開始大,做咩都要小心

    回覆刪除
  5. 我都係呀。喺香港時時腰痛。痛到唔郁得。
    Get well soon.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係, 痛到企唔起身, 要告假
      多謝關心 ❤️ (阿毛)

      刪除
  6. 真的要小心點,願你早日康復!🙏

    回覆刪除
  7. 試下浸鹽水(epsom salt bath)有冇幫助啦!

    回覆刪除