2020年1月14日 星期二

2019 主顯節

究竟主顯節在哪天呢?  專員說是一月六日, 網上資料也是如是說。 可是我家的月曆卻標明是一月五日。 月曆是郵差小姐推銷的, 應該不會是錯體吧。🤨 那麼究竟是哪天呢?  🤔


主顯節的日期的重要性, 當然比不上這天的主角國王餅啦。

現時國王餅的口味繁多, 我依然獨愛傳統的 frangipane 杏仁味。

12 則留言:

  1. 回覆
    1. 我都算係架, 不過只限整野食方面 😁😁

      刪除
  2. 我連主顯節都唔知,大鄉里

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前都唔知架, 係呢度連新聞都會講, 總會有人提你

      刪除
  3. 今年邊個抽到公仔呢?:)

    忽然想起朋友屋企有個近似傳統,年初一祖母會親自包餃子比子孫食,其中一隻會有個忘了是小金幣定元寶俾幸運兒。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係我地兩個
      我地同左街坊一齊食, 順便講聲新年好啦

      刪除
  4. 你份月曆錯版好值錢😬
    香港賣國王餅細細個2百幾,痴鬼線

    回覆刪除