2020年1月16日 星期四

雞尾包

回想在老家時, 沒有吃過雞尾包, 回來了個多月後, 反而心思思想吃, 人是不是很矛盾呢? 😁


這次我利用低溫發酵, 前一天晚上將搓成的麵團放入雪櫃, 翌日早上取出來, 放室溫回溫一小時, 隨後把麵團排氣、分割、滾圓、包饀、造型。  等待麵團回溫時, 準備餡料和面料。 最後輕鬆完成。


饀料份量剛好, 至少我沒給某人「詐型」。

15 則留言:

  1. 你返來乜都冇做冇去,冇食,混吉

    回覆刪除
    回覆
    1. 返去係因為有事在身, 見下家人、朋友, 何況個時黨鐵話停就停, 隨時邊度都唔駛去

      刪除
  2. 只要個餡有椰絲,佢實無炸型

    回覆刪除
  3. 我都好耐好耐無食,唔記得上次係幾時XXD

    回覆刪除
  4. 嘩整得好靚呀
    靚過香港嗰啲麵包舖呀
    妳真係叻呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝
      不過專業人以我速度整包, 應該放唔到工呀 😆

      刪除
  5. 講起雞尾包,位於天后清風街的麵包店做得軟熟又好吃;每日六時後會減半,更必定風一般售罄哩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我好似見過介紹
      以前我老家有間小店還可以, 今次返來已經唔見左

      刪除