2020年1月4日 星期六

不是 He-man

話說有線電視 Canal+ 選播了幾齣「大隻佬」擔綱演出的電影。


預告片在播放時, 我無意中見看一幕, 不禁說了一句: 是 He-man 嗎? 

專員立即糾正我, 語氣帶點不滿, 埋怨我為什麼會將兩者弄錯。 「大隻佬」的電影是另一漫畫 Red Sonja 改編而成....下刪三百字


坦白說, 我對 He-man 這套卡通片沒有甚麼興趣, 只知道他的經典對白「請骷髏頭堡賜我力量」 和另一名叫「舒娜」的角色而已, 故事內容卻毫不認識。

不過錯有錯着, 我找到了這段廣告片, 十分惹笑。 

 

26 則留言:

  1. 我倒沒看過這些影片。

    回覆刪除
  2. 我細個時唔鍾意睇He-man的。

    回覆刪除
  3. 我有睇He-man 卡通, 但搞笑真人版興趣不大

    回覆刪除
  4. 哈哈,我與你一樣,只記得He-man裡的經典對白「請骷髏頭堡賜我力量」 和另一名叫「舒娜」的角色!:)

    回覆刪除
  5. 真係幾搞笑,其實係賣啲咩﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 間野叫 Money supermarket, 好似係做金融架

      刪除
  6. 段片真係幾搞笑喎!嗰兩句對白真係經典呀,80年代嘅香港,應該都無乜人唔識。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有無發現洋人特別鐘情 dirty dancing?
      香港人無呢個情意結

      刪除
  7. http://www.139mov.com/vod/14/16124play.html?16124-1-3

    回覆刪除
  8. 依家好似好少He-man這類美國卡通,多數播日本卡通片:P
    扮He-man果個又真係扮得幾似XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 個冬菇頭, 真係佢個標誌
      日本卡通片, 我都唔知興播咩, 係香港時見有套叫屁屁偵探

      刪除
  9. http://www.139mov.com/vod/9/17408play.html?17408-0-1

    回覆刪除
  10. http://www.139mov.com/vod/9/16483play.html?16483-1-2

    回覆刪除