2021年5月13日 星期四

寵愛

面對 Rouquin 這嗲嗲貓, 又怎會不秒速心軟呢?   他可以把頭靠在我的前臂,  一動也不動,  睡滿一小時是閒事。 貓奴也盡量不改變姿勢, 以免打擾主子。

進駐我們家多年, 內向性格依然不變, 和少爺截然不同。 

不過近來天氣好,  他下午也少了宅在家, 但是也不會走得老遠, 通常會在後園一角曬太陽。  專員說他是我的超級粉絲, 只要我走出後園, 叫叫他的名字, 他就會主動走過來。 我只會解釋說, 此乃「種瓜得瓜」。 😁



16 則留言:

  1. 睡滿一小時。。。即係貓奴唔可以郁?!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我試過郁下隻手, 佢個頭好似痴左膠水咁架

      刪除
  2. 回覆
    1. 佢又真係好少時候粗粗魯魯, 瞓覺除外

      刪除
  3. 瞓到個樣都冧滋滋咁,點捨得整醒佢吖,係呢,有冇打埋鼻寒呀? XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢有時真係"抖氣"好大聲, 我有時笑佢係咪有睡眠窒息症 ^^

      刪除
  4. 貓有一種特別的氣質。。。
    少時候常抱著貓兒睡覺。。。
    她們常是“咕咕”聲的。。。
    哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家佢地有時都扯鼻寒, 大大聲架

      刪除
  5. 回覆
    1. 佢又唔駛呷醋, 佢都有少爺呢個粉絲

      刪除