2021年7月26日 星期一

Tokyo 2020

日本和法國在夏天的時差是7個小時, 所以奧運直播在這裡從凌晨便開始了。 這其實是專員觀察所得, 因為我這個時候早已呼呼大睡。 

專員在剛過去的那個週末看奧運看個不亦樂乎, 反而我興趣缺缺。 儘管如此, 我依然間中會看到啦。 直播的比賽都離不開有法國運動員參加的, 這時候的旁述當然也不會客觀, 否則旁述員的語氣也很平靜、中立。 

基本上節目編排和平時播放的體育節目無大分別, 而且也沒有什麼藝人在節目中攪氣氛、玩遊戲, 我相信這是跟老家不同之處吧。


 

16 則留言:

  1. 今年我冇睇,香港攞金牌FB洗曬版呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都見到, 佢教練係法國人, 其實都係屋企某人話我知, 我至知

      刪除
  2. 我都無(電視)睇,亦只係從網上收風咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係睇FB多
      不過今日見到某球賽, 真係超嬲, 本多好地地, 攪到咁, 都係要多得D好事之徒

      刪除
  3. 回覆
    1. 呢度都係主要播有法國隊嘅賽事啦

      刪除
  4. 在香港就“被”睇...
    因爲個個台都播....

    回覆刪除