2022年12月18日 星期日

手工朱古力實驗

話說我在一本陳年食譜書找到了一個自製朱古力的食譜。 

根據食譜,將白朱古力融化,再加入忌廉、牛油、果仁, 再放入雪櫃冷藏。 待凝固後,將白朱古力搓成球放進黑朱古力醬內,再取出,看來頗容易呢。 

可惜本人太心急之過,以為白朱古力已經完全凝固,怎知道一放入黑朱古力醬中,再撈起時,就變了形。  為怕黑朱古力醬凝固,唯有即時變陣,利用冰格,馬虎完成。 

為什麼出現了圓滾滾的朱古力球?  因為黑朱古力醬已經用光了,我只好將剩下來的白朱古力,馬馬虎虎裹上朱古力粒便是。

專員試食評語: 裹上朱古力醬的比較好吃,另一款則很甜。 

我的賽後檢討:  製成品不如理想,下次再做時,切勿心急。 


18 則留言:

  1. 下次會更好,白朱古力係比較甜,我較喜歡黑朱囉!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係鐘意黑朱, 不過我屋企有人食左係會頭痛

      刪除
  2. 諗到即時變陣用冰格,出來賣相好得呀!同上,我都係like黑古力呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係鐘意黑朱, 不過你都記得有人食左會頭痛

      刪除
  3. 第一次失敗,第二次一定成功

    回覆刪除
  4. 成功在嘗試。。。
    定會一次比一次好的!

    回覆刪除
  5. 隨著溫度嘅變化,忽凝固忽溶化。好像係孫子所說嘅無形之軍一樣。阿毛軍師一定會取得大勝。

    回覆刪除
  6. 我覺得古力醬個款好得喎。

    回覆刪除
  7. 嚴格來講白力唔屬於古力,呢個淨係表面浸下古力,好慳皮

    回覆刪除