2022年12月1日 星期四

Pulls de Noël 聖誕毛衣

還未踏入十二月,聖誕毛衣的蹤跡已經在超市隨處可見。

我跟專員說,如果他願意在聖誕節穿上這件毛衣的話,我一定會大破慳囊買下來,當作送他的聖誕禮物。 

超市 Lidl 繼去年取得佳績,再接再厲,推出印有自家商標的聖誕毛衣,不過就已經加了價。 

網上圖片

當然又是時候重溫 Mr. Darcy 二十年前的聖誕毛衣啦。  當年視為極為老套的,現在又成了時興啦。

網上圖片


 

13 則留言:

  1. 若有人送俾我,我一定著架😁

    回覆刪除
  2. 雖然我本身無興趣,但聖誕節過後減價時,我都有諗過要買件看門口,以防「工作需要」,有呢個dress code 。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實好怕呢D dress code, 例如個D要扮野嘅生日party

      刪除
  3. 你哋天氣凍,好適合穿著,香港好熱,無乜冬天咁,就無咩需要了!😉

    回覆刪除
    回覆
    1. 都只限聖誕節着啦, 唔伙會被人以為係傻架

      刪除
  4. 我唔著過頭笠,見有Simpsons我都唔買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來王子唔着過頭笠,好多冷衫都唔啱你啦

      刪除
  5. 我見d商場細boutique 都入咗貨,邊有人買架

    回覆刪除
  6. 聖誕毛衣可以好靚, 呢d 款實在.... Lidl 毛衣會唔會滯銷

    回覆刪除