2023年10月20日 星期五

韓式辣醬雞

對於傳統的韓國傳統小食,我這個大鄉里只認識魚糕串和韓式壽司,卻從來沒有吃過韓式炸雞。

至於這道韓式辣醬雞,我是偶然路過某食譜網站,覺得醬汁蠻吸引,於是決定一試。

我也沒有開油鍋,只是將雞塊以黑胡椒和鹽調味後,裹上麵粉,再煎好而已。 

韓式辣醬來自亞超阿陳,味道較在老家買到的甜,而且也不算辣。

 

先準備醬汁,把茄汁(2湯匙) 、糖(1湯匙) 、豉油(1茶匙)、米酒(1湯匙)、麻油(2茶匙) 、韓式辣醬(2湯匙)和水(2湯匙) 混合。  為了增添辣味,我還加入了辣椒乾。

雞塊煎好後,便炒香洋蔥和蒜蓉,然後放入醬汁,再加入雞塊,拌勻後,放入白芝麻點綴。

味道不錯吃,帶點酸、甜、辣,下飯一流。 味道正宗與否,我就不得而知啦。 

 

14 則留言:

  1. 呢個餸啱我呀,就係like呢種韓雞,帶甜味嘅煮法。

    回覆刪除
    回覆
    1. 又酸又甜又辣, 算唔算老外口味呢? (阿毛)

      刪除
  2. 正唔正宗唔緊要,最緊要啱自己口味

    回覆刪除
  3. 早前同英國回來探親既朋友食Goobne Chicken,呢間係烤唔係炸,不過我哋點咗芝士火鍋配烤雞,所以都幾邪惡!甜辣醬味好好食。我覺得唔駛一定炸,煎同烤都可以好食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我見通常都好似係炸架, 不過我真係未食過 (阿毛)

      刪除
  4. https://pttplay.net/vod-play/2019414154/v.html#hd

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢套最近電視有播, 不過我唔太鐘意兩位男主角, 所以無睇 (阿毛)

      刪除
  5. 我喺呢度一間韓國餐廳食過,唔知正唔正宗。

    回覆刪除