2023年10月24日 星期二

新訪客

我這天偶然在門後看到了這位新訪客,而且是我第一次見到他。 

不想嚇怕他,我只是遠距離觀察,他像是跟我對望,沒有逃跑的意思。 

過了片刻,我以為他不怕生,於是推門出去,他立即便跑掉了。

後來我將照片給專員看,他也沒有頭緒這位喵星人從何處來。

不過跟上一次一樣,他警告我不要以食物為餌,不要惹麻煩。

說真的,我有考慮過給少爺找個伴兒,但是又害怕他們會相處不來,因為少爺年紀不小了, 要找個好伴兒實是不易。


14 則留言:

  1. 如果佢肯走埋黎,好難忍手唔餵食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似 Mr. Looping,我無理佢, 反而佢成日走入黎 (阿毛)

      刪除
  2. 幫少爺搵伴又好、招呼多個食審又好,隨緣

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我覺得而家得佢一個, 佢會好悶, 所以就想搵個伴俾佢啦 (阿毛)

      刪除
  3. 立即試試啊!唔試機會是零,試起碼五十五十啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢幾日又唔見佢, 真係一切隨緣 (阿毛)

      刪除