2017年11月8日 星期三

蘋果隱形蛋糕 ~~ 附食譜

單憑照片, 可以看得出這個蛋糕用上了1kg 蘋果嗎? 😊

其實我已經有一段時間沒做它啦。 蛋糕以果肉為主, 少牛油少糖, 麵粉也只是100g, 非常健康, 多吃一點也沒有極大罪惡感。😉

 

我覺得蛋糕的甜度剛好, 不過為怕專員覺得它不夠甜, 我特意做了淡忌廉淋醬。 果然不出我所料, 他甚喜歡這個組合。

材料:
蘋果.........8個 (約1kg)
低筋麵粉....100g
雞蛋..........2個

純蔗糖.......30g
無鹽牛油 (已溶).......30g
牛奶..........140ml
泡打粉........2茶匙
玉桂粉....1-2茶匙
 

做法:
1. 低筋麵粉和泡打粉一起過篩, 備用。
2. 雞蛋加蔗糖打發至顏色變淺, 然後加入牛油和牛奶拌勻。將過篩後的麵粉少量多次加入, 再拌勻。

3. 將蘋果削皮去核, 再刨成薄片, 然後灑上玉桂粉。 將蘋果放入麵糊浸透, 不用攪動, 蘋果片應該全都沾上麵糊, 最後倒入已鋪上烘焙紙的烤盤內, 再灑上蔗糖和杏仁片。
4. 焗爐預熱180℃烘烤45-50分鐘左右即可。 從焗爐取出後, 待完全冷卻後脫模。


16 則留言:

  1. 回覆
    1. 老細鐘意用 golden apple, 焗起黎會溶化D喎

      刪除
  2. 好大盤喎,食幾多日呢?

    回覆刪除
  3. 有埋食譜跟住住你整就好喇~~
    有蘋果肉一定好香

    回覆刪除
    回覆
    1. 我加番啦, 你可以試下, 多多指教

      刪除
  4. 這個蛋糕油份都好少喎,幾好。我早幾日都想整蘋果蛋糕架,因為懶,又要等到 weekend。

    回覆刪除
  5. 睇相未睇到字時,我以為加煉奶添,但都覺奇怪,因為妳嘅sauce無奶油唔係自家製嘛,嘻嘻!

    回覆刪除