2018年7月21日 星期六

經典配搭

鄰居去了趟一農莊, 買了幾公斤士多啤梨回來, 除了自食其果, 更派街坊。 吃士多啤梨, 又怎少得 Crème Chantilly 呢?

我們一下子吃不完, 第二天我便用來做 Crêpes 的餡料。
另一經典配搭: 香蕉配朱古力醬。
 兩款經典口味, 你喜歡那一種呢?


20 則留言:

  1. 回覆
    1. 買士多啤梨都睇彩數, 好多時會酸或者無味

      刪除
  2. 你試下點少少黑椒及紅酒醋,好正👍🏻
    又可以整古力士多啤梨

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係未試過黑椒及紅酒醋
      古力士多啤梨>> 我想起個啲噴泉

      刪除
  3. 對我黎講,當然係香蕉加朱古力醬啦

    回覆刪除
  4. 你整的Crêpes睇落好好食!我兩款都愛,不過更喜歡香蕉配朱古力醬。加上我怕怕士多啤梨酸(在外吃甜品,有時會吃到酸的士多啤梨)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係鐘意香蕉加朱古力
      你之後仲有無再試整 Crêpes?

      刪除
  5. 我想食宜多啤梨
    我唔食蛋漿嘢:雞蛋仔, 薄煎, waffle.....

    回覆刪除
  6. 士多啤梨同朱古力真係天生一對!🤗

    回覆刪除
  7. 兩款法式都未食過,齋睇會喜歡士多啤梨多D

    回覆刪除
    回覆
    1. 好多地方都有得食, 日本一定有, 下次搵來食下啦

      刪除