2019年6月22日 星期六

做客

為了答謝平日的幫忙, F先生夫婦請我們到餐廳吃飯。

其實所謂幫忙, 只是舉手之勞而已。 要是推卻他們的邀請, 像是不賞臉。 但是要人家破費, 我總覺得不好意思, 何況他們已經退休, 我老是有一種啃老的感覺。😔



13 則留言:

  1. 我都好怕呢啲,只係幫過小忙,啲人又太客氣,又推唔到,又唔想人太過破費

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似你上次咁, 我想叫D平D, 唔想人洗錢, 佢地就一直話唔好, 超唔好意思

      刪除
  2. 得閒煮一餐請佢哋過嚟食囉.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係咁話,唔使咁唔安樂,有時好多樣係計唔到嘅。

      刪除
    2. 這方法也不錯
      又或者如果出開town逛開超市就幫佢買埋野^^

      刪除
    3. 我已經話, 下次攪BBQ, 我地負責整, 佢地幫口食就得啦

      刪除
  3. F先生已經好返?:)

    甜品睇落唔錯喎!

    回覆刪除
  4. 我都好怕人太客氣。但我自己就係一個好客的人。

    回覆刪除