2019年7月2日 星期二

凶靈

史提芬京寫下了不少暢銷小說,  當中不乏改編成電影及電視片集。 他的出道作品《Carrie》應該是他的代表作之一。 


雖然我認識《凶靈》,  電影我還是第一次看。  故事耳熟能詳, 簡單來說, 就是當一個人長期被欺凌, 終有一天情緒爆發,  最後來個玉石俱焚。
 

三十多年前的恐怖片, 現在看真的一點都不嚇人。  特技跟現在的相比, 更是小巫見大巫。  電影內的的高中生及同輩 (當中有揸住煲茶) 差不多都是超齡學生哥/妹。 Carrie White 平凡、害羞、 怕事、 有社交困難,  在學校被排擠, 在家要面對着宗教狂熱的媽媽。 她一心只想當個人們喜愛的鄰家女孩, 做一個「普通人」。 舞會的惡作劇成了導火線, 結果一發不可收拾, 悲劇收場。 女主角 Sissy Spacek 把心理變化演得到位,  難怪當年她獲得最佳女主角的提名。  
 

我沒有看過新版本, 只看到電影預告。  作為外觀協會的會員, 我總覺得 Chloë Moretz 樣子甜美可愛, 誰會捨得欺負她呢?  她就是少了那份 creepy 的味道啦。

24 則留言:

  1. 近來好鬼忙,又少上網...哩部我無睇
    但我有睇另一套叫“閃靈”....當年好勁。

    回覆刪除
    回覆
    1. Stephen King 唔鐘意電影版閃靈, 佢自己再拍過另一部, 應該係迷你片集

      刪除
  2. 我是絕對無膽看恐怖片嘅,早兩年“嘗試”重溫僵屍先生克服童年陰影,結果睇咗唔夠兩分鐘已經驚到要熄機。^^"

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢首主題曲一出, 都幾毛骨悚然
      講開歌, 有無聽過有關夜夜痴纏嘅都市傳聞?

      刪除
    2. 因有怪事而變電台禁歌,驚驚呀!

      刪除
  3. 回覆
    1. 個故仔就好多人都知, 尤其淋豬血個幕

      刪除
  4. 我沒看過新版本,Chloë Moretz 對我來說也沒有說服力。但一時又想不到可以找哪位演出。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢個樣太cute, 真係唔係好夾, 就算 Elle Fanning 都唔得, 要搵個平凡D, 我都諗唔到

      刪除
  5. stephen king 的第一部小說。當時他為某中學洗廁所打工,在女生更衣室看到一個更衣格簾子壞了,便想像一個害羞女孩,第一次來經時在這裡給同學看到,於是便有了"carrie"這部經典。rest is history.

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有話佢寫左幾頁, 就扔入垃圾桶, 好在太太執番, 話個故仔得, 鼓勵佢繼續寫

      刪除
    2. 最近看完電影"pet sematary"(新版),拍得尚可,原故事意識是頗令人心寒的。

      刪除
  6. 呢套我記得呢,真係好經典

    回覆刪除
  7. 我依家人老左,唔睇到恐怖片。太刺激D野都會好驚。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係呀, 不過呢套而家睇一D都唔驚

      刪除
  8. Carrie同埋The Shining記得都係小時候在英文台的930看過,依家間中仲有重播,印象比較深的是The Shining,因為演積尼高遜果個老婆七情上面本身個樣已經好夠驚嚇XXD

    回覆刪除
    回覆
    1. 前排先至再睇, 仲有幕後花絮, 原來積尼高遜做D好激表情同動作之前, 原來佢都會先做熱身運動

      刪除
  9. 新版個女仔個樣太精靈喇~完全冇feel!

    回覆刪除
    回覆
    1. http://timeischanging2013.blogspot.com/2013/11/movieworld2013b.html
      我嗰陣有寫看後感。🐈

      刪除