2020年4月21日 星期二

疫情與超市

上星期, 我決定跟專員一齊去U超市入貨。  我們特意選了非繁忙時間才去, 避免要在門外排隊。

我發現人們提高警覺了, 有人戴上口罩, 有人用圍巾掩蓋口鼻, 甚至還戴上手套。 

雖然一再保證糧食物資不會缺貨, 麵粉的貨架差不多空空如也。 


肉類的情況比較好些, 不過不用期待有什麼優惠價。


本來想買蕃茄煮湯, 一看到價錢, 1公斤4.95€, 比往時貴了接近一倍, 於是立即打退堂鼓。 老家的蕃茄會如此貴嗎?


 

22 則留言:

  1. 我哋啲物價都好,街市番茄要十多蚊斤,你呢種可能要四五十蚊一斤。

    回覆刪除
  2. 我噚日見酵母冇貨。
    乜你平時啲番茄咁平㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 個日連 baking powder 都無
      平時呢度蕃茄 1kg 2歐幾、3歐

      刪除
  3. 香港就算有機都冇咁貴啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 係咪真係傻左呢? 所以我決定唔買

      刪除
  4. 呢種帶莖蕃茄,我地近期約CAD$3-$4/kg,上星期我都執咗袋,蕃茄係我家長期食糧,貴都無計(攤攤手)。

    回覆刪除
    回覆
    1. 貴過我呢度平時價, 不過真係要食就無計

      刪除
  5. 我家附近超市的低筋麵粉缺了很久,最近終於返貨了!這裡的烘焙店生意很好。
    大陸蕃茄是便宜的,入口蕃茄貴很多,有時也不捨得買。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為大家在家沒事忙, 好多人都整蛋糕、麵包
      我呢度嘅多數係本地/西班牙, 平時真係無咁貴

      刪除
  6. 我哋一個household只可以派一個代表去買食物。 英國的物價無升。

    回覆刪除
    回覆
    1. 起初我地都以為係咁, 後來街坊話無呢回事

      刪除
  7. 我呢邊由疫情初開始,啲蒜頭就一路升價

    回覆刪除
    回覆
    1. 我呢度蒜頭好貴架, 我都唔明點解

      刪除
  8. 不論高中低麵粉都係好快無貨,其他都無升價

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為而家成日在家, 好多人都整包、蛋糕

      刪除
  9. 係咪多人居家整面包蛋糕?

    回覆刪除
    回覆
    1. 無得出去無事忙, 好多人都要自己煮飯、整包、蛋糕

      刪除