2022年9月23日 星期五

Tang

這篇網誌絕對屬於出賣年齡系列。

我還以為丁橙粉這上世紀產物已經停止生產,卻竟然給我在散貨場見到它的蹤影。 除了橙味,還有檸檬味和菠蘿味。 

雖然久別重逢,我也不會把它帶回家。 想當年,電視兒童的我深受廣告吸引,時常要求媽媽買來一試,終於有天如願以償。  一見到粉末完全溶解後,立即拿來喝啦,結果味道不似預期,喝了幾口,便不想再喝了。  媽媽對此的反應如何,應該可以想像到啦。


14 則留言:

  1. 有效日期係咪十年前呀😜

    小時候,每當我爭取(其實係lur)試電視介紹嘅新產品,媽就會話“聽日俾個官你做呀!”

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果要加上一個期限, 我會說是一萬年 😁
      我老媽間唔中都會講呢句金句架

      刪除
  2. 回覆
    1. 你提醒我, 我記得以前屋企都有買D沖劑, 好似咩菊花晶, 竹蔗茅根, 好似好耐無再飲啦

      刪除
  3. 回覆
    1. 我個時仲貪得意, 飲以羅果子鹽, 個口好似爆炸咁

      刪除
  4. 我也跟你一樣的。小孩子看飲食品的電視廣告,想像那美味可口。

    回覆刪除
  5. 小時候就一定貪新鮮,咩都想試,成年人一定唔會鍾意飲呢啲飲品

    回覆刪除