2023年8月14日 星期一

Tortellini 意大利餛飩

這是我第三次自製的意大利餛飩 tortellini 。 

猶記得第一次嘗試做 tortellini, 成品實是慘不忍睹。  究其原因,就是不自量力,滿以為有能力將麵團擀得薄薄,結果事與願違。 除此之外,我把包好了餛飩放在烘焙紙上,正想將它們下鍋時,才發現全都黏住了。 當時我的心情隨即跌入谷底。

就是不服氣,於是捲土重來。 這次我認命,取出封了塵的壓麵機。 成績與上一次相比,當然好得多。 餛飩皮還可以再壓薄一些,同時餡料內的 jambon cru 生火腿,味道稍鹹,美中不足。

第三次算是比較滿意的一次啦。 為了做出理想的 tortellini,我特意上網搜尋,看了不少人家的做法和竅門。 回想起讀書時代的我,也沒有這份動力呢,哈哈。


 

19 則留言:

  1. 佩服。我買超市現成貨咋。

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家越來越貴, 所以的起心肝自己整

      刪除
  2. 今次好成功,叻叻!
    我有試過自己做餃子皮,用好多時間,所以以後都係買現成算。

    回覆刪除
    回覆
    1. 講真我又真係未見過現成西洋餃子皮

      刪除
    2. 我係講中式的,我完全不懂做西洋餃子。

      刪除
  3. 掌聲鼓勵又一技能解鎖👏🏻👏🏻,真係超有心機👍🏻👍🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 未算盡善盡美, 不過係最好嘅一次啦

      刪除
  4. 好靚。 一早起身見到好肚餓

    回覆刪除
    回覆
    1. 未算做到最好, 有進步空間, 哈哈

      刪除
  5. 整多幾次一定得,通常我整嘢失敗咗,就唔會再整

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係對某D有耐力架咋

      刪除
    2. 之前妳咪話用Firefox有問題,其實我一直都係用佢,都多時都load 唔到Google既嘢,去留言有時都好麻煩,有時仲post唔到,依家我用咗Microsoft Edge,就一啲問題都無,妳都試吓改用Microsoft Edge啦,見妳成日只留到匿名留言

      刪除
    3. 我遲啲試下, Thank you~~

      刪除
  6. 睇落好吸引啊!經努力後,最後做出滿意效果,應會很開心!

    回覆刪除
  7. 包餃子是功夫菜,
    食就“一口了”,
    但其實功夫不少!哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有人成日話, 整就幾個鐘, 食就5分鐘, 哈哈

      刪除