2023年8月1日 星期二

漲聲響起

踏入八月,首先要面對的是,電費又再漲價一成。 今年二月,電費已經加價 15%,合起來已經是 25% 了,同時估計政府會逐漸取消去年實施的「價格盾牌」措施,明年的電費將會繼續漲漲漲。

電費飆升,亦可以預計日常生活開支從而增加。雞蛋,牛油、麵粉、蔬果等已經漲價不少,而且沒有停下來的跡象。 麵包店、餐飲業叫苦連天。 專員的友人之前打工的餐廳也關門大吉,因為老闆說賺的錢不夠交電費。

薪水始終追不上物價飛升的速度,要是今年嚴冬到來,冬天取暖的費用真是會對一般家庭造成壓力。 

除此之外,由今天起,商店不會主動提供紙張收據。 如果顧客要獲得紙質收據的話,便要主動要求才有。 個人經驗,大多數商店的收銀員在結帳時都會問有否需要,我通常都會按情況而決定啦。 




18 則留言:

  1. 呢邊買餸都貴咗好多,麵包豆漿算係我家必須品,呢一年都加咗唔少,好在我住大廈,冷暖氣來源來自水而唔係電,所以電費還好。

    回覆刪除
  2. 英國都百物騰貴,不過,近月好似穩定左,但已經加左嘅就唔會回落。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度新聞都係咁講, 加左應該唔會減返

      刪除
  3. 妳嗰邊加幅真係好犀利,之前聽妳講通漲搞到啲人棄養毛孩,真係好慘

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 之前都有講過, 尤其係退休人士, 有啲都好無奈要棄養

      刪除
  4. 我喺加拿大、英國同日本既朋友都話電費好貴。喺日本讀緊書既朋友話學校俾學生返去涼冷氣慳電費。

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以有D人咪話想用電動車, 都無能力, 除左叉電時間長, 仲會越來越貴

      刪除
  5. 冇紙張收據佢會唔會send email你?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有啲留言好似被失蹤。

      刪除
    2. 我幫親個D, 會要用佢地個 app, 即時見到, 但我覺得好麻煩, 尤其係個D成日價錢出錯嘅鋪頭

      刪除
    3. 我發現去左垃圾留言, 我撈番啦

      刪除