2023年7月29日 星期六

Panna cotta au matcha 抹茶奶凍

Panna cotta 意式奶凍,意思是煮過的忌廉。 不過我最近看了幾個意式奶凍的食譜,它們都不是全用忌廉,而是牛奶和忌廉配合起來,就是名廚 Etchebest 的示範也不例外。 

據說牛奶和忌廉做起來的奶凍相對吃起來沒有那麼膩,比較輕盈。 可是專員很堅持「傳統」,而且更要用上乳脂含35%的忌廉。

我將忌廉、砂糖和綠茶粉拌勻,用中火加熱,煮至微滾後關火,隨後放入預先浸軟的魚膠片,攪拌均勻後,倒入容器,再放入雪櫃冷藏數小時。 

奶凍香滑,質感結實,充滿着我喜歡的綠茶味道。 專員卻略嫌綠茶味稍重,看來我需要調節一下綠茶粉的份量啦。 

 


12 則留言:

  1. 睇住忌廉、牛奶、抹茶份量之間,諗起入哂腦嘅廣告歌詞🎤太多牛奶味,朱古力味冇掟企🎤

    回覆刪除
  2. 下次溝兩份,一份淡綠茶、一份濃綠茶,咁各自有自己鍾意既味道

    回覆刪除
  3. 有點像雪糕
    我都係要淡淡綠茶味便可。

    回覆刪除
    回覆
    1. 雪糕會花多啲時間, 我睇左幾個食譜, 有時間會試下

      刪除
  4. 奶凍。。好似雪糕!
    睇都覺得好好食!😋

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇左幾個雪糕食譜, 相對要多啲時間, 呢個就簡單易做好多

      刪除