2023年7月10日 星期一

Gaufres 格仔餅

老家的早餐選擇何其多,相比之下,我在這裡吃的早餐卻顯得單調,通常以麵包為主,間中煎 pancakes 而已。 

附近的那家老麥更是十一點才開門大吉, 早餐全餐絕對不會在此出現。

這天五點還未到,我家少爺一心要外出,便吵醒我。 我之後怎樣也再睡不着了,於是起來找出了從老家帶過來,封塵多時的格仔餅模。  我真的已經很久沒跟它打交道啦。

Voilà~~


最開心莫過於是某人啦~~


12 則留言:

  1. 你係。。。懷念...麥記的早晨全餐!
    哈哈!

    回覆刪除
  2. 我喺德國時都發現麥記朝早係未開。食早餐就要幫襯麵包店。(王子)

    回覆刪除
  3. 不說不知,原來妳度會有麥記開咁妟。我度嘅麥記,近年有啲早餐款式可以全日供應。

    回覆刪除
    回覆
    1. 老家麥記應該仲有通粉, 我估係要遷就本地人口味

      刪除
  4. 既然専員鍾意就多啲整,唔好成日收埋部機

    回覆刪除
  5. 加花生醬及鍊奶最好味

    回覆刪除