2023年10月11日 星期三

飯聚

街坊 F先生一時興趣,邀約了數位街坊到他家聚餐,我們也有幸成為座上客。

一如以往,到別人家做客,我一定不會兩手空空。 不過因為是臨時約飯,我沒有時間去超市,唯有先看看家中有什麼食材,再決定啦。

TA-DA~~

日式餃子登場。 

 

有人帶來了來自寶島的威士忌,不喝酒的我實是無福消受。

 

被認定是烘焙達人的我並沒有焗蛋糕,反而是做了可麗餅蛋糕。 

原來其中一位街坊從來沒有吃過可麗餅蛋糕呢。 專員和F太太更異口同聲對我說,我下次可以再嘗試, 哈哈。

 


14 則留言:

  1. 回覆
    1. 我再 upload 過, 唔知而家得唔得 (阿毛)

      刪除
  2. 可麗餅蛋糕唔係法蘭西嘢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 一塊塊嘅梗係食過啦, 咁樣砌埋, 佢話未食過 (阿毛)

      刪除
  3. 大家都欣賞妳做嘅甜點,值得開心🥳👍🏻

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係佢地心目中嘅甜品部, 哈哈 (阿毛)

      刪除
  4. 你應該整個撻去
    畀人哋試下你d神級餅技

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家孤寒C9點都唔會開爐 (阿毛)

      刪除
  5. 即係下次聚會,都要妳再整可麗餅蛋糕﹖

    回覆刪除