2017年5月27日 星期六

〔麵包〕Brioche tressée (附食譜)

做了好幾次 Brioche, 還是首度挑戰經典 Brioche tressée。  Brioche 裡加了許多牛油, 即使從雪櫃取出麵團來造型, 也要快手快腳, 否則又弄得一團糟。 美勞不好的我給 Brioche 編的辮子也像樣, 見得人呢!  見到製成品, 我有一份無比的滿足感。
 

不消半天,  brioche tressée 少了一半, 我半開玩笑跟某人說, 他不用再吃 brioche, 因為他自己就有個 brioche。 (法文的 avoir de la brioche 是指有個大肚子) 😁





材料: 
(參考 c.a.p. 食譜)
法國T45麵粉...250g
砂糖.............25g
乾酵母..........5g
雞蛋.............3隻
無鹽牛油........100g
鹽.................5g

做法
1.    在碗內用3湯匙溫水與酵母拌勻, 靜置10分鐘。 牛油切小粒, 置室溫回暖。
2.    將砂糖、鹽、雞蛋和麵粉放入廚師機內拌勻, 然後放入酵母, 以2度把麵團攪動5-10分鐘, 直至麵團表面光滑。
3.    放入牛油, 以3-4度將麵團攪動大約10分鐘, 隨後放入溫暖乾燥處發酵30分鐘。
4.    取出,輕拍排出麵糰內的空氣,將左右兩側、上下兩端各中心摺疊, 再把麵團翻面, 放入托盤, 蓋上保鮮紙,放置於雪櫃冷藏發酵12小時。
5.    從雪櫃取出麵團, 排氣, 分割成每個100g, 滾圓, 搓成橄欖狀。 鬆馳10分鐘, 再逐一搓長, 長度約30cm。 
6.    取幾條排在一起,一頭捏緊,開始編辮子, 將尾端確實收緊。
7.    放在烤盤, 掃上蛋液, 置室溫1小時進行最後發酵。
8.    再掃上蛋液, 灑上粗糖粒, 放入預熱至180ºC烤約10-15分鐘, 至表面金黃即可。 

14 則留言:

  1. 呢個好食, 某人食半個好節制XXD
    喂, 你試下整日本岩鹽包呀 ,好好食, 網上有譜.

    回覆刪除
  2. 好利害x2!!

    一是指這個麵包好靚仔,二是指妳可以用法文跟專員開玩笑,勁呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 過獎啦
      我D法文仲係麻麻架, 好多時佢地講得太快+好多俗語, 我會唔明架

      刪除
  3. 我度都有類似嘅包。你呢個靚到好似買番賴嘅咁.

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 過獎
      最近仲研究緊點樣可以整好D

      刪除