2017年5月12日 星期五

Kids United ~~ Chante (Love Michel Fugain)

最近很喜歡聽這首歌, 它的節奏簡單輕快, 聽起來令人放鬆心情。 心情遭透時, 我就會打開 YouTube 來聽, 好替給自己打打氣。



其實這是翻唱 Michel Fugain 的《Chante comme si tu devais mourir demain》。 Kids United 這個組合在2015和2016年都推出過大碟,  都是舊歌新唱, 兩張大碟都大賣。  我第一首認識他們的歌就是 《On écrit sur les murs》。 兩者比較, 我仍然喜歡前者多一點。   

15 則留言:

  1. 仲有幾隻貓主人同龜仙人要妳侍候架,要加油呢!

    回覆刪除
  2. 好介紹,幾好聽。 我prefer 第二首。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有興趣上 YouTube 睇下, 佢地D歌都幾好聽架

      刪除
  3. 曹操˙短歌行:
    「對酒當歌,人生幾何?譬如朝露,去日苦多。」

    回覆刪除
  4. 聽歌都可以舒緩下心情!

    回覆刪除
    回覆
    1. 心情還算OK, 只係有時想起佢, 會好難過

      刪除
    2. 明白,比d時間自己!

      刪除
  5. 日子總要繼續,盡量振作!
    見一大扎氣球,我諗起有套法國片"紅氣球"🎈

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝鼓勵
      我會加油呀!
      呢套我未睇過呢

      刪除