2017年5月29日 星期一

Un banc, un arbre, une rue

聽到這首歌, 第一時間會想起什麼?
 



電視傳來這首歌時, 我正在忙, 一聽到旋律, 立即心想為什麼會介紹香港小姐?  🤔 原來是在播 Eurovision 歐洲歌唱大賽多年來的舊片段。 《Un banc, un arbre, une rue》是1971年的作品, 法國女歌手 Séverine 當年代表摩納哥參賽, 並且贏得大獎。
 

我問專員可否認識這首歌, 他說他沒有什麼印象。 後來我跟他說, 這可是 Miss Hong Kong 的主題曲, 還給他看有關片段, 他就在吱吱笑, 還問我為什麼會挑這首歌作主題曲。 我又怎麼會知道呢?  😒

18 則留言:

  1. 原來香港小姐主題來自歐洲

    回覆刪除
  2. 咁。。。請問。。歌詞。。係講D乜野的呢??

    回覆刪除
    回覆
    1. 內容係概嘆童年之天真消逝, 同時人為追尋夢想, etc

      刪除
  3. 你唯有同佢講當年香港地搵唔到一首啱嘅,又或者揀曲人個人喜好😏

    回覆刪除
  4. 原來係來自法蘭西架,真係唔講唔知!XD

    回覆刪除
  5. 好懷念歐洲歌唱大賽,雖然今時今日仍有,但那情懷已是不一樣。當年 abba 震驚天下,而我歷來最喜歡的,是 brotherhood of man's 'save your kisses for me',真是好美麗的曲子呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我反而最記得 L'oiseau et l'enfant, 即係英文版 the bird and the child, 最近又被翻唱
      https://www.youtube.com/watch?v=DQH1HlQeHdo
      另一首出名嘅係 Poupée de cire, poupée de son, 65年作品, 好有古早東洋風味
      https://www.youtube.com/watch?v=6o9IyuRt_bI

      刪除
    2. 'the bird and the child'旋律寫得很美麗,實是不朽之作。france gall 那首絕對係好嘢,我從小就好鍾意,首歌很有昔日日本機械人卡通片頭曲 feel!

      'save your kisses for me'是一支小曲,有一份簡單的美麗,也令人憧憬那個相對純樸的年代。

      刪除
  6. 我完全唔識呢首歌嘅?我以前有睇Miss HK個喎.

    回覆刪除
  7. 我都無聽過喱首法文歌喎,只知曲譜是Paul Mauriat作品

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇番資料, 唔係 Paul Mauriat 作架, 作曲個位係 Jean-Paul Cara, Paul Mauriat 編過曲, 大台用左佢個版本

      刪除
  8. 唔講真係唔個首香港小姐主題曲大有來頭喎

    回覆刪除