2019年6月17日 星期一

藉口

我們到加油站入油。 當我們的車子停下來時, 旁邊已泊了另一輛汽車。 專員還在車內找手套時, 旁邊那輛車的司機下車, 說時遲, 那時快, 我倆都聽到「砰」一聲, 明顯地那位司機開門時, 撞到我們的車子。 那時他甚麼也沒說, 繼續入油是了。 


專員下車檢查時, 那位司機才說對不起, 更推說因為當時大風吹所致。 專員認真平靜跟他說, 就是風太大, 所以更需要注意小心。 怎料到對方竟然立即說, 專員將車子泊得太近, 暗示他也有責任。 專員立即反駁, 對方不但不將他的車停在加油機旁, 更佔用了大半車道。 

現實不是連續劇, 「初則口角, 繼而動武」的場面並沒有出現, 最後我們各自離開。 愛車撞凹了, 雖然不大嚴重, 專員依然心痛。 不過我最不解的是, 為甚麼對方不可以誠懇道歉, 還要找藉口推搪。 我們一開始也沒有發飈, 也沒要求甚麼賠償。 面對自己的錯誤真是很難嗎?  


  

14 則留言:

  1. 依家好多人都唔覺得自己有錯

    回覆刪除
  2. 講多句唔該、多謝、唔好意思真係唔會死架,但依家嘅人就係咁,唔係老馮就係永遠自己啱哂。

    唉!完全明白專員嘅心痛,俾著我家主子都會。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔該, 多謝, 係好基本禮貌, 仲要唔駛錢架, 開下口啫, 唔明點解咁難開口

      刪除
  3. 回覆
    1. 因為之前架車維修過, 攪左好耐, 撞花個度唔算好明顯, 而且諗住賣, 唔攪咁多野呀

      刪除
  4. 我呢度啲人習慣係第一時間大家拎張claim保險form簽名。唔會爭執。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度如果撞車, 仲會畫圖, 據講車cam, 除左指定型號, 其他都唔可以當證據

      刪除
  5. 回覆
    1. 因為之前架車維修過, 攪左好耐, 撞花個度唔算好明顯, 而且諗住賣, 唔攪咁多野呀

      刪除
  6. 就算係風大,點都係佢唔啱,更加應該要誠心道歉

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地真係無要佢賠, 無發爛渣, 佢講完sorry, 就賴呢樣個樣, 先至激氣

      刪除
  7. 回覆
    1. 之前整過車, claim 過, claim 唔足, 仲周旋好耐, 今次唔太嚴重, 唔會啦

      刪除