2019年6月5日 星期三

禍不單行

繼上次掛彩之後, Rouquin 又再出事。 昨天早上開始, 他一回來就上廁所, 幾分鐘後, 又要上小號, 頻密得令我擔心。 上網查看, 原因有無數可能。 跟專員商量後, 決定帶他去看獸醫。

Rouquin 在車上不停地叫, 非常緊張, 我怕他會在診所發飈, 幸好他乖巧得很, 只有在獸醫推開診療室的門那一刻, 他想逃離現場。 獸醫檢查過後, 說可能是細菌感染, 又或是尿結石, 甚至腎的問題。 她先給 Rouquin 打針開藥, 再要我們收集他的尿液作化驗。 

然而最難的問題在後頭, 就是餵藥。 每次千方百計放到他口中, 以為他已經吞下去, 他都會吐出來。  究竟有甚麼良方可以使他乖乖吞下呢?


16 則留言:

  1. 我的方法是
    將藥放入口然後唧5筒水入口
    用針筒餵
    1-2筒唔夠
    因藥黐住喉嚨會反芻

    回覆刪除
  2. 祝餵藥成功,Rouquin早日康復!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝關心, 今日試網友建議, 希望順利

      刪除
  3. 唉吔慘慘豬,希望只係小事,get well soon

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝關心
      我都希望唔係有結石, 如果係, 佢要挨一刀, 我會好肉赤

      刪除
  4. 真係隂公豬,希望快啲冇事。

    回覆刪除