2019年6月27日 星期四

日本大媽舞

本週我國際新聞焦點當然非舉行在即 G20 峰會莫屬。 

原來為了迎接峰會, 一隊祖母級女子組合發佈了音樂影片《Oba Funk Osaka》。 她們在大阪街頭邊 rap 邊跳, 我看了後不禁說 " 正! "   跟屯門公園的是兩碼子的事。

 

 

不過我有個問題。 是不是上了年紀的女士都較喜歡穿豹紋/老虎紋上衣呢?  這純粹個人觀察。 每次我見到, 都會警惕自己不要買。  😁

15 則留言:

  1. 娘啲都要講句:多謝分享呀,真係好高汁呀!

    見到佢地嘅服飾,諗起阮兆祥嘅計爛gag...咩動物最鍾意聞底褲?




    豹紋底褲XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁你有無聽過 Banana 笨呀哪 個爛 gag?

      刪除
  2. 好醜化囉!日本上年紀的人,男女都好,都很優雅。 韓國都係。歐美都係。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咩國家嘅人咩人都會有。 歐洲人都未必個個優雅, 我逛 brocante 都俾人推過幾次呢

      刪除
  3. 好搞笑,唔知係咪年紀大咗,反而無咁怕羞,會跳大媽舞,我見我住條村都有幾組大媽會一齊跳舞

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能佢地覺得一把年紀, 最緊要自己開心就得, 唔駛理人點睇

      刪除
  4. 昨天 Retreat,
    我地大老板都係著豹紋!!
    哈哈!

    回覆刪除
  5. 咁嘅年紀,跳起舞來都算勁。

    回覆刪除
  6. 好少見日本大媽玩得咁癲:P

    回覆刪除