2019年6月26日 星期三

Tarte aux fraises 🍓🍓🍓

時間: 上星期日
地點: 專員友人家
人物: 我和專員及一眾友人
活動: 燒烤

幸好是上星期日, 天氣還未算太熱。 要是換上剛過去的星期日, 我應該會好似雪人融化了。

夏天的應節水果少不了士多啤梨的份兒, 所以我烤了 Tarte aux fraises 士多啤梨撻。


我以往用卡士達醬作餡料, 這次我以杏仁奶油餡代替。


知道有小朋友在場, 我另外烤了 Fondant au chocolat。 旁邊的開心果朱古力慕絲蛋糕是主人家準備的, 我可沒有那麼厲害。 


友人家最特別之處, 他們居然養了四頭山羊, 還不時咩~咩~



14 則留言:

  1. 歐洲士多啤梨好味
    養山羊🐐是否要帶佢地去食草。

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢地後面一大片, 真係唔駛放羊, 都大把有得食

      刪除
  2. 你個tart都唔輸蝕啦
    山羊奶整芝士

    回覆刪除
  3. 我對妳個tart好有興趣呀,因為custard我一向麻麻,呢個正呀, 咩~~~(扮羊叫XD)。

    回覆刪除
  4. 慕絲蛋糕應該難唔到你喎.

    回覆刪除
    回覆
    1. Mousse cake 好似多工序, 你知我好懶架

      刪除
  5. 好多士多啤梨^^
    養山羊唔駛剪草wakaka...

    回覆刪除