2019年6月6日 星期四

搶購神器


那邊廂民眾搶購U記限量版T恤, 場面混亂。 這邊廂超市 Lidl亦有蜂擁搶購的場面, 不過目標不是T恤, 而是煮食神器。
網上圖片
據稱 Lidl 開賣的神器 Monsieur Cuisine Connect 是Thermomix的翻版,集多功能於一身: 秤量、切菜、蒸煮炆燉、煮湯、攪拌等等。 不過價錢差不多是 Thermomix 的四分之一。 自從 Thermomix 打出名堂,此類煮食神器如雨後春筍般出現。

我總覺得一般煮食不外乎是刀子加鍋子, 所以我實在不明白為什麼有人對神器趨之若鶩。 或許這是潮流吧。

16 則留言:

  1. 神器更利害都係一次做一樣野,如果用神器炆緊野食嘅話,都煲唔到湯同切野架,咪又係要用傳統方式煮食。^^”

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好心水清
      整完一樣, 又洗, 再整另一樣, 都一樣煩

      刪除
  2. 好多呢啲產品,用一兩次之後就放係屋企擺

    回覆刪除
    回覆
    1. 玩幾次, 就唔記得呀, 仲要搵地方擺

      刪除
  3. 英國的人都去搶T shirt。LIDL 呢部機,我哋舊年開賣,不過我當時無留意,原來咁有來頭。

    回覆刪除
    回覆
    1. 買唔起正版, 用呢部都幾好喎, 啲人咁講

      刪除
  4. 神器如果壞咗一兩樣function咁仲用唔用好??

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個我又唔知
      電子野, 真係唔知幾時壞

      刪除