2020年11月8日 星期日

女版007

記得一次街坊飯聚, 大家說起占士邦電影。 F太太忽然說, 眾多鐵金剛電影中, 其中一位007 是女演員來的。 當時大家都齊聲笑說沒可能。  我現在才知道F太太是預言家, 女版007 真的出現啦。

最新的鐵金剛電影因為疫情會延至明年才上映。 據說這位女版007不等於是占士邦, 只是占士邦離開後, 她接收了這個代號而已。  

不少人批評創作人硬要在電影中加入一個女版007。 要是想拍一部類似鐵金剛的女間諜電影, 為什麼不編撰另一個故事, 另一個角色呢。  說真的, 我對女版007並沒有太大反感, 即使是黑人女演員, 我也覺得問題不大, 反正這是個虛構故事, 只要製作人說清楚明白, 007只是個代號而已, 觀眾自行決定要不要買票支持。

反而我不大能接受英國電視台在開拍有關 Anne Boleyn 的迷你影集時, 決定由黑人演員擔演女主角。  這不是在扭曲歷史嗎?   或許因為我是古老山石, 食古不化。  要是有天由 Ryan Gosling 來演奧巴馬, 我應該也不會接受啦。



 

14 則留言:

  1. 或者是#metoo牽起的政治正確路線啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時政治正確得有D矯枉過正, 唔怪得會俾人話係膠

      刪除
  2. 女版007冇問題
    黑人演員演anne boleyn,真係咁都得。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔知佢地會點拍 Anne Boleyn, 不過真係歷史劇嘅話, 我真係接受唔到

      刪除
  3. 睇戲唔好太認真,話明係創作

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要講明就得, 唔好之前唔講, 諗住入場睇男版, 點知一出場就唔見左, 出個女版, 我怕我都會睇到想割凳

      刪除
  4. 利申:我是邦迷,看過每部邦片。

    但這部不會。not for this left wing black female political correctness one.

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家某人知道後, 即刻一句 n'importe quoi
      現在的電影/電視, 特別是想要 Oscar/Emmy whatsoever, 都是那些題材, 有時真的不想再看

      刪除
  5. ....令我想起。。。
    女黑俠木蘭花!
    哈哈哈!

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 我都幾鐘意睇英國有關查案嘅劇集
      Line of Duty & Bodyguard 我都有追

      刪除