2020年11月9日 星期一

Carrot Cake 紅蘿蔔蛋糕

這個紅蘿蔔蛋糕的重要任務

就是要解決紅蘿蔔存貨和剩下來的 cream cheese

一次過滿足我兩個願望

依然是 Julie Andrieu 的食譜

照樣減掉了牛油和糖的份量

紅菜糖換成了原蔗糖

久違了的味道

兩個人一下子 KO 了三分之一


 



 



16 則留言:

  1. 回覆
    1. 係咪好有誠意先?
      合桃都係我自己開, 問你怕未? 😆

      刪除
  2. 未試過紅蘿蔔蛋糕,唔知味道點呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 你未必喜歡呢, 因為我落左 cinnamon

      刪除
  3. Carrot cake 同pumpkin pie都係我未試過主動點嘅甜品。^^”

    回覆刪除
  4. I love carrot cake with thick cream cheese frosting, yummmm.

    回覆刪除
  5. 以前我唔識欣賞紅蘿蔔蛋糕,依家鍾意食,但我鍾意食 homemade 的。街賣的,好假,好甜,好油。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢度超市間中都有, 見到真係唔係好想食
      個層cream唔係個回事啦

      刪除