2020年11月3日 星期二

臘腸肉餅煲仔飯

秋風起 食臘味

其實臘腸並非本意

本來想做肉絲炒麵 

後來無心機

不想搓麵團做手工麵

於是變陣

手剁冬菇肉餅

變身煲仔飯

唯恐有人投訴

所以多加一條臘腸

 就是如此簡單 ~~


 

18 則留言:

  1. 阿姐個前男友都鍾意食臘腸,反而阿姐就麻麻,平時入貨都係買比佢食

    回覆刪除
    回覆
    1. 我以前俾個包99, 最後益左佢個心肝 😫

      刪除
  2. 回覆
    1. 我覺得煲仔飯都唔駛攪咁多野 😄

      刪除
  3. 我要分開食蠟腸
    如果一齊蒸嚟食
    我會肚痛

    回覆刪除
  4. 專員食臘腸,叻叻!我家主子百份百香港製造,反而唔肯食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔奇啦, 呢度都有法國人唔鐘意食芝士

      刪除
  5. 哈哈!
    個煲是“港女名牌煲” ??
    哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好眼利
      但係個煲係呢度很悠來, 唔係我呢個港燦帶過來 😁

      刪除
  6. 原來專員都喜歡食臘腸。

    回覆刪除
    回覆
    1. 正正常常個D係架, 整個蠔豉腸就...

      刪除