2020年11月1日 星期日

一人午餐之日式乾咖哩

為什麼會做這道乾咖哩呢?  

話說有天在整理電話中的照片時, 見到這個乾咖哩食譜


已經忘記了是在什麼情況拍下的 😕

既然又再碰頭, 證明緣份到了

於是趁着準備一人午餐時, 順道試試

先利申, 我以前從來沒有吃過乾咖哩

不知道味道如何

煮好時, 我還有點擔心

因為平常吃的咖哩什麼什麼都有醬汁

要是沒有太多醬汁,  拌飯會不會成了問題呢?

原來我的擔心是多餘的, 味道的確不錯呢

我的菜單從此又加添了一名新力軍 😀


18 則留言:

  1. 回覆
    1. 網上有好多差唔多食譜, 有人會加紅腰豆之類, 你可以試下

      刪除
  2. 記得以前住溫哥華時,有間茶餐廳都有乾咖哩,都係幾好食,而我,其實只係為咗配菜嘅香口多士而點呢個餸,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似我以前食咖哩, 最鐘意係食個油酥餅

      刪除
  3. 回覆
    1. 網上好多食譜, 你一定搵到個啱口味架

      刪除
  4. 總之好食就得啦。 飯粒咁嘅? 係local 米?

    回覆刪除
  5. 回覆
    1. 我落個份量比食譜多, 所以好惹味

      刪除